Blijspel: Er is er één jarig!

Ingezonden door admin op za, 08/20/2016 - 09:35

24, 25 en 26 november 2016 speelden we het blijspel: "Er is er één jarig!" van Marc Camoletti. Regisseur: Robert Ceelen

Bernard en Jacqueline zijn getrouwd en krijgen Robert op bezoek. Speciaal voor de gelegenheid huurt Jacqueline een werkster in, Brigitte. Jacqueline heeft een oogje op Robert, terwijl Bernard een vriendin heeft die jarig is en ook is uitgenodigd. Hij dwingt Robert om te doen alsof het zijn vriendin is. Een romantisch diner verandert al snel in een spel van verwarringen, jaloersheid en misleiding.

Voorstellingen

Donderdag 24 november, Vrijdag 25 november, Zaterdag 26 november
Aanvang 20:15 uur. Zaal open: 19:30 uur.
Locatie: Vitusgebouw, Kerklaan 10, Blaricum

Regie was in handen van Robert Ceelen, professioneel regisseur en artistiek directeur van de internationale Hogeschool voor Theaterstudies. Robert is eerstegraads docent drama, docent acteren, regisseur, theatermaker, lichttechnicus, trainer en coach. In het verleden heeft hij gewerkt/gespeeld/geregisseerd bij o.a. Theater de Flint, Stichting de Verwarring, Theater de Engelenbak, Commediagroepen Scaramucchia en Cocodrillo, Theater de Speelruimte, Theater op Bestelling, Gimmick Produkties, Flairck, Ot Azoj, Het Amsterdams Lyceum, Calvijn met Junior College, Comenius Lyceum, DMO en DWI Amsterdam. Hij heeft diverse artiesten gecoacht zoals o.a. Maarten van Rozendaal, Arthur Umbgrove, Duet Siglette, Job Schuring, Rob van Houten.

Cast

Jacqueline Jitske Altenburg